…probleme Gogule ?

Of Ianuarie 18, 2009

Filed under: Frustrari zilnice,La bloc,Uncategorized — ankesanamon @ 6:12 am
Tags: , ,

Stateam si ma gandeam, cum as putea inaugura blogul, despre ce sa scriu mai intai?  Solutia este defapt motivul pentru care m-am apucat de postat la 6 am… vecinul de deasupra.

Vecinul meu, manca-l-ar mama pe el de adorabil, este un plod de 13 ani care la 6 dimineata joaca CS cu boxele date la maxim.  Ce placere nemasurata este sa-l aud cum urla cat il tin plamanii „da-i ba headshot!!” .

Sa bat in teava n-are rost, s-a luat vopseaua de mult, de pe vremea cand canta colinde noaptea in iulie, cand eu eram in sesiune.

Asa ca n-am ce face… dorm ziua cand e liniste.

P.S. Despre traiul la bloc am sa mai scriu.. ohoho, am subiecte.

 

3 Responses to “Of”

  1. Talibanu Says:

    am si eu specimene d-astea in bloc….bine asta de sub mine este un dj adevarat….mai intai baga o manea „pa sistem”,apoi „pusca si cureaua lata”,si cireasa de pe tort: Akcent-Stay with me..ma rog…n-ai cum sa scapi de ei:(

  2. ankesanamon Says:

    @Talibanu :)) Asta cu pusca si cureaua lata e problema nationala. Te compatimesc

  3. Dorut Says:

    HAHAHAHAHAHAAAA =)) , mi-l si imaginez pe sedat =)) si te intalnesti cu el pe strada ” baaa te fac la counteeeer de nu te vezi” , „un râci mucos !!!” e plina tara de specimene dinastea !


Lasă un răspuns

