…probleme Gogule ?

LOL Ianuarie 23, 2009

Filed under: Haioase — ankesanamon @ 12:50 am
Tags: , ,

Am trait s-o vad si pe asta.

Una bucata agentie de turism, mare agentie.  Am calatorit des cu ei, au servicii impecabile. Au si un site. M-am abonat la newsletter-ul lor.

Ce credeti ca primesc pe mail?  

Super oferte egzotice de la BEST REISEN”  … huh? cum zici? eGZotice? Eu la scoala am invatat ca se scrie cu X. Se pare ca BestReisen revolutioneaza fonetica limbii romane.

Deci, asadar si prin urmare, limba romana clasa I:

  • Ana are mere.
  • Ana pleaca in eCScursie eGZotica si face eCSercitii la Lb. Romana.
  • Ieu am un epure ieGZotic cumparat din ieCSursie.

Felicitari! Presimt ca tocmai ati pierdut niste potentiali clienti.

Eu voi continua cu ei chiar daca sunt analfabeti, macar nu m-am trezit in alta locatie eGZotica decat trebuia.

Click pe poza🙂

huh1

 

One Response to “LOL”

  1. Sylar Says:

    Ascultai cumva soundtrack-ul din The Dark Knight? – Hans Zimmer…
    P.S.: Înlocuieşte IE cu Mozilla FF.


Lasă un răspuns

