…probleme Gogule ?

Despre „barbati” Ianuarie 25, 2009

Filed under: Diverse,Frustrari zilnice — ankesanamon @ 9:41 am
Tags: , , , ,

Hai sa vorbim un pic despre barbatii/baietii/flacaii romani.

Barbatii sufera modificari tragice de la generatie la generatie. 

Daca va uitati la cum aratau tinerii de acum 5 ani in comparatie cu cei din 2009 va oripilati.

Masculul anului 2009 se depileaza, se machiaza, se imbraca cu jeansi mulati, este preocupat de „patratelele” de la abdomen, are suzeta in bot,  isi face parul cu placa si sufera de ejaculare precoce.

El este „tru”, este „cool” si femeile ar trebui sa moara numai cand il vad.

Pai cum ba sa mor dupa tine cand ai mai multe farduri ca mine, cand imi furi placa de par si cand iti faci programare la depilatoarea mea?

Inteleg depilarea la masculi, in unele zone de interes major… dar la ce te depilezi pe brate si picioare? Eu, una, n-as putea nici sa ma apropii de unul dintr-asta. Am impresia ca fac sex cu un Ken de plastic.

Anyway, exista si extrema cealalta… cocalarul. Acesta se crede macho, poarta aceleasi haine mulate, dar pe burta nu patratele. Isi face parul cu gel, are mai multe bijuterii ca femeia, se imbraca de la „dizainar” si se reproduce pe sunetul suav al manelelor grohaind pe ritm.

Intrebare existentiala… unde sunt barbatii adevarati? Aia care emana testosteron, carora le sta bine la costum si care au barba nerasa de 2 zile. 

Barbatii anului 2009 cresc vanzarile la sex-shop-uri.  Decat un barbat de plastic care-ti mai face si figuri, mai bine o jucarie. Tot aia e. 

Urmeaza si despre femei🙂.

 

3 Responses to “Despre „barbati””

  1. akaliana Says:

    da-te dreacu ca esti buna sormeo:))…..dar din pacate ai si dreptate:(…fernando de la caransebes:))

  2. ankesanamon Says:

    🙂 hehe… primul comentariu, sar’na

  3. radoi_fan Says:

    De cand am dat de blogu’ tau am uitat de travian….imi mor trupele, dar nu mai conteaza pt ca ai dreptate in tot ceea ce scrii…sau ma rog ce am citit eu pana acum.o sa revin mai tarziu sa citesc in continuare, sa mai rad si eu putin de „cocalares”


Lasă un răspuns

