…probleme Gogule ?

Experiment Ianuarie 29, 2009

Filed under: Diverse,Haioase — ankesanamon @ 9:19 pm
Tags: , , ,

Vreti sa vedeti pana unde duce  prostia umana?

Daca da, am o idee GENIALA.

Voi crea o categorie speciala denumita „Discutii mess”.

Se ia una bucata fata/femeie… aka eu. Se fac poze sexoase si id de pitzipoanca. Se discuta cu diversi masculi in calduri. Rezultatul, aici.

Vreti? Sau nu.😀

 

14 Responses to “Experiment”

  1. akaliana Says:

    daaaaaaaaaaaaa vremmm:X:X:X

  2. CraSh Says:

    Hai sa vedem,chiar sunt curios😀 ..daca vrei iti mai dau eu o sugestie haioasa ( tot pentru mess )

  3. ankesanamon Says:

    🙂 astept sugestii.

  4. CraSh Says:

    Iei prima persoana de sex opus din lista de YM si intrebi:

    „Noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?”

    Astept raspunsurile😀

  5. ankesanamon Says:

    @CraSh 😀 M-am cracanat de ras sincer. Thanks. Presimt ca ma voi distra teribil.

  6. CraSh Says:

    mie-mi zici ..eram pe jos de ras …daca doresti iti dau sa vezi ce au raspuns unele😀

  7. CraSh Says:

    PS: te-am adaugat la blogroll,cap de lista😀

  8. ankesanamon Says:

    @CraSh Sunt onorata😀

  9. gbr76 Says:

    Atentie sa nu se intample ca aici…!!!!!

    Regards…

  10. […] 1 02 2009 Am facut prima victima a experimentului […]

  11. […] 2009 Sunt uimita cati cocalari poti strange in lista in 2 zile.  De cand am id-ul special pentru experiment, am strans 450 de cocalari  oameni in […]

  12. Vlad_Draq Says:

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, cu tot cu poze :)).

  13. Raspuns « Says:

    […] experimentului mi-am facut un id special (de pitzipoanca) , niste poze sexoase si am adoptat pseudonimul […]


Lasă un răspuns

