…probleme Gogule ?

Prima victima Februarie 1, 2009

Filed under: Discutii messenger,Haioase — ankesanamon @ 12:30 am
Tags: , , ,

Am facut prima victima a experimentului .🙂

Va rog sa scuzati „inteligenta” conversatiei.

Interlocutorul meu, profesor de meserie. Dovada ca poti fi cocalar indiferent de „educatie”.

alinush NR.1: salut gagicko
Pissy: buna
alinush NR.1: ce ai
alinush NR.1: esti nefututa?
Pissy: de unde pana unde ma intrebi asa ceva?
alinush NR.1: intrebam cu preaviz
alinush NR.1: poate te rezolv eu
Pissy: aha. daca zici tu
alinush NR.1: cati anisori ai pasarico?
Pissy: 22
alinush NR.1: hopa
alinush NR.1: ca si mine
alinush NR.1: de unde esrti?
Pissy: bucuresti
alinush NR.1: tare
alinush NR.1: vin si t efut daca vrei
Pissy: nu mersi
alinush NR.1: te inveseleai si tu
alinush NR.1: ai prieten?
Pissy: dar cum ti-ai dat seama ca nu sunt vesela?
alinush NR.1: sun smeker
Pissy: da… se vede
alinush NR.1: da o poza
You have sent 1 photo to alinush NR.1.
alinush NR.1: te-am pupat
alinush NR.1: sexy girl
Pissy: aha
alinush NR.1: arati binisor
alinush NR.1: acceptabil
Pissy: deci ma incadrez in standardele tale… m-am linistit
alinush NR.1: hai sa-ti fac o bucurie
alinush NR.1: vrei?
Pissy: ia sa vedem
You have received 1 file from alinush NR.1.
Pissy: cam mazgalita poza
alinush NR.1: e facuta cu tel
Pissy: aha
alinush NR.1: cum arat ?rau?
Pissy: superb
alinush NR.1: lasa glumele
alinush NR.1: ca e 12
alinush NR.1: si 12
Pissy: da, nu e trecut de ora ta de culcare ?
alinush NR.1: pai ce sa zic
alinush NR.1: sunt profesor
alinush NR.1: mai am ceva treaba
Pissy: profesor.. se vede
alinush NR.1: cum adik?
Pissy: nevermind
alinush NR.1: vorbi urat?
alinush NR.1: si profii sunt prosti
alinush NR.1: aia doreai sa zici
alinush NR.1: pai zisei ca te-as fute
alinush NR.1: e omeneste
alinush NR.1: asta n-are treaba cu profesia
alinush NR.1: corect?
alinush NR.1: eu iti spun ceva sigut
alinush NR.1: ca nu as refuza sa te fut macar 1 data
Pissy: aha. ma simt onorata
alinush NR.1: hai ca nu te simti ofensata ..doar nu esti maica tereza
alinush NR.1: stii si tu ce e ala sex
alinush NR.1: ce naiba
alinush NR.1: ca nu suntem copii
alinush NR.1: ca te fut
alinush NR.1: nu-ti fac altceva

N-am mai rezistat si am inchis🙂.  Ma cheama Pissy pentru ca la un id normal nu prea trag cocalarii.

Mai jos poza interlocutorului:

Cocalar

 

9 Responses to “Prima victima”

  1. leytto Says:

    doamneee…cat de cocalar e omul asta, numa sa futa are in cap. sa se futa cu nailonul umflat. Ce cocalar labar. S-ar fute si el. :))=))

  2. diabolic Says:

    =)) daca unu raspunde la un id de felul Pissy poti sa-ti dai seama ce disperat e
    foarte tare…….felicitari
    mai vreau😀

  3. Dragos Says:

    Tare ..cred ca tipu nu a avut parte de asemenea sport:))

  4. CraSh Says:

    Tare asta :)) multe specimene in tara asta ..maine sa intrati la mine pe blog ca am gasit si eu o pitzipoanca` de 13,14 ani …hai ca o sa vedeti maine despre ce e vorba ..

  5. Dorut Says:

    Buna , m-a sfatuit Auras ( Leytto ) sa las aici un comment ; sa-mi dai si mie add daca doresti , am observat ca esti o fata de nota 10 si pe langa asta si OM … in ziua de azi e mare lucru sa fii om !! ( sa nu te influenteze negativ ID-ul , pentru ca l-am facut acum vreo 3 ani ) , apropo , interesanta discutia cu aratarea asta de „om” , poate o sa avem si noi una la fel =)) , Glumesc ! As dori sa am si eu cu cine vorbi omeneste … Multumesc !

  6. Dorut Says:

    Trist , prima data cand vad asemenea om … HAHAHA profesor animalul !!!! daca a acceptat un id ca asta e clar ce fel de om este !!! felicitari

  7. Vlad_Draq Says:

    Super. Prostul dracului , idiot , retardat , netimit , vai de capul lui …. ma simt prost in locul lui . Nu pot sa cred. Pai pentru asta singurele femei din viata lui ar trebuii sa ramana cele doua manutze proprii. Daca are doua. Aproape ca nu-mi vine sa cred ca e adevarat . Sun barbati care vin cu asa vrajeala de doi bani ?. Cred ca disperarea il face sa treaca direct la subiect.

  8. ranith Says:

    asta seamana oarecum la fata cu profu` meu de muzica

  9. Alex28 Says:

    somehow il am in lista pe asta😐 Imi parea cunoscut de undeva. shesh


Lasă un răspuns

