…probleme Gogule ?

Surpinzator Februarie 1, 2009

Filed under: Discutii messenger,Haioase — ankesanamon @ 10:06 pm
Tags: , , ,

Sunt uimita cati cocalari poti strange in lista in 2 zile.  De cand am id-ul special pentru experiment, am strans 450 de cocalari  oameni in lista.

Mai jos, pentru deliciul vostru, cateva mostre de avatare si id-uri sukare:

cocavatar

 

6 Responses to “Surpinzator”

  1. leytto Says:

    doamneee ce status are valy :)))), Dolce Happy zici ca e poponar dupa fata care o are =))

  2. diabolic Says:

    mda….unde-i gasesti?……ma rog,te gasesc
    ma gandesc si eu sa fac o chestie de genul asta dar nu prea le am cu jargoanele si nu stiu cum sa fac rost de dictionar😀

  3. ankesanamon Says:

    @diabolic nici eu nu folosesc jargoane, pentru simplul motiv ca ma dor degetele si mintea. :))

  4. CraSh Says:

    „ti/am rupt inima/n doua na talent 2009” ahahahhahaha cum sa scrii asa ceva ..

  5. Dragos Says:

    Care mai de care cu poza si nick mai belicos:))

  6. DPMessenger Says:

    esti interesat de un link exchange? Daca da, da un mail.


Lasă un răspuns

