…probleme Gogule ?

Alta victima Februarie 11, 2009

Filed under: Discutii messenger,Diverse,Haioase — ankesanamon @ 8:26 pm
Tags: , , ,

Oficial… I don’t speak „cocalar”.  A doua victima a experimentului. (Intre noi fie vorba, victima sunt eu🙂 ).

gaby daby: buna
gaby daby: ce f
Pissy: buna
Pissy: bine, tu ?
gaby daby: pe ci
gaby daby: de unde esti
Pissy: bucuresti
gaby daby: cati ani ai
Pissy: 22
gaby daby: o pr ai
Pissy: o ce?
gaby daby: santem apropiati de v
Pissy: misto
gaby daby: pr ai
Pissy: ce inseamna „pr” ?
gaby daby: prietena
Pissy: o prietena?  da… am multe prietene
gaby daby: nu tu daca ai prieten
Pissy: nu n-am
gaby daby: o posa se poate
gaby daby: cu tine
gaby daby: mersi
Pissy: npc
You have sent 1 photo to gaby daby.
gaby daby: ce simpatica esti draga
Pissy: mersi
gaby daby: si ce zici nu frei sati faci pr
Pissy: oo ba da
gaby daby: si cum facem
Pissy: vreau si eu o poza cu tine
gaby daby: stai un pic
gaby daby: nam dec la acv
Pissy: a mersi
gaby daby: si nu pot so trimit
gaby daby: ce zici
Pissy: simpatic
gaby daby: si cum tinem legatura
gaby daby: mersi
gaby daby: nr de tel
gaby daby: se poate
Pissy: am nr suspendat
gaby daby: dece
gaby daby: damil asea
Pissy: n-am platit factura
gaby daby: poti sa primesti
Pissy: nu, ca e oprit de tot
Pissy: oricum nu ti se pare prea repede?
gaby daby: eeeeeeeeeeeeee nu fre
gaby daby: dam si mie camera
gaby daby: ce zici
gaby daby: mio dai
Pissy: nu, ca nu am
gaby daby: eram sigur
gaby daby: nu frei
Pissy: nu am
gaby daby: sigur
gaby daby: nici telefonu nu mera nici camera
Pissy: daca nu am ce vrei?
gaby daby: sa ne cunoastem
gaby daby: tu ce zici frei

BUZZ!!!

 

cocalar

 

6 Responses to “Alta victima”

  1. DPMessenger Says:

    cert e ca am aflat ca ai 22 de ani, asta daca e adevarat. Cand o sa te vad pe mess sau astea… o sa dau cu ASL PLS, vreau sa apar pe blog aici (kidding) :))

    A si despre cocalarul asta, asta e doar un caz fericit, bine ca nu te-a luat cu „papusha”, etc.

    Anyway, astept continuarea.

  2. Dragos Says:

    Cum iti bati joc de ei:))

  3. leytto Says:

    in ce hal scrie omul asta, abia am inteles ceva. E prost facut gramada. Cocalar prost, sau cred ca ii lipsesc taste ca le-a molfait si nu mai are pe ce scrie, doar pe cateva taste… :)))=)))

  4. diabolic Says:

    sa dea naiba daca am inteles mai mult de un sfert din conversatia asta😦 ….tre sa ma apuc de invatat limba cocalareasca 😛

  5. ankesanamon Says:

    :)) da… stiu. Nici eu n-am inteles mai nimic. De asta am si postat.

  6. akaliana Says:

    wtf??…..ce fata de om bolnav si psihic si fizic are omul asta…de dialect nici nu vb…so…he sux:D…sormeo am si eu conversatii de genu’…facem schimb de idei?:>:>

    :)))


Lasă un răspuns

