…probleme Gogule ?

Ziua lu’ Valentin Februarie 14, 2009

Filed under: Diverse,Frustrari zilnice — ankesanamon @ 10:29 pm
Tags: , ,

Ce sarbatoare mirifica este Valentine’s Day. Ies baietii in Carrefour sa cumpere inimioare de plus cu faţă, cani cu floricele, inimioare, LOVE.  Se cumpara ciocolata expirata de la Mega Image,  lumanari parfumate, flori, rahaturi in general.

Se fac declaratii de dragoste sub clar de luna si se face sex. Mare chestie.

Nu tin nici cu asa-zisul Dragobete, o porcarie de sarbatoare, care pana sa apara V Day nici nu exista.

Si da, sunt frustrata ca eu n-am primit o perna in forma de inimioara. DAMN IT!!!! Ma duc sa ma impusc. Se ofera careva? :))

 

7 Responses to “Ziua lu’ Valentin”

  1. DPMessenger Says:

    Sa te ajute sa te impusti? Sau ce?

  2. ankesanamon Says:

    :)) am lasat loc de interpretare.

  3. leytto Says:

    nici eu nu cred in prostii dinastea, o zi de tot rahatul, obisnuita.

  4. Dragos Says:

    O panarama cu Valentin day mare abureala care a fost preluata de la americani..

  5. DPMessenger Says:

    Bine spui Dragos, chiar o mare prostie. Traiasca autenticul🙂

    P.S : ankesanamon, te ajut sa te impusti, imi dai un mail cu data si locatia, pistolul il aduc eu :))

  6. laurentiu Says:

    Sunt de acord doar partial cu tine. Dragobetele e o sarbatoare veche, romaneasca. St. Valentines e o sarbatoare importata strict din considerente comerciale. Nu mai fii frustrata. Iti dau eu un martisor😉.

  7. ankesanamon Says:

    @laurentiu … multumesc pentru martisor.😀


Lasă un răspuns

