…probleme Gogule ?

I’m back Februarie 19, 2009

Filed under: Discutii messenger,Haioase — ankesanamon @ 10:07 pm
Tags: , , ,

Daca imi duceati lipsa, fiti fara grija, m-am intors. Am fost in Austria la zapada. Simteam o nevoie acuta. :D  M-am dat cu sania, cu punga, cu fundul, cu ce-am nimerit.

Civilizatie, peisaje superbe, aer curat … ma simt minunat. 

Aparent, cocalarii mi-au simtit lipsa.  Asadar mai jos niste mesaje offline:

futai pervers (2/14/2009 8:22:05 PM): cine are chef de joaca ??

paiu 30 (2/14/2009 8:57:27 PM): trimite la toti din lista si afla ce vor de la tine: de sf valentin 1)un pupic….. 2) pe mine …. 3) prietenia mea …. 4) o imbratisare ….. 5 )o felicitare …… 6 )un parfum ….. 7)un pahar suc…. 8) un sarut lung……. 9) sa ma vezi……. 10) sa fim impreuna … 11) sa ne plimbam……. 12) sa ma cunosti mai bine…… 13) sa ne impacam …. ….

Bosss Bosss (2/14/2009 10:05:07 PM): plssssssssssssssssssssssss web

Maximilian jmenaru Maximilian jmenaru (2/14/2009 10:18:20 PM): bah fani mass lasatio mai usor

baiat_sexxxy Cosmin (2/15/2009 5:06:57 PM): pozici noi  comm returnez  http://gizadinamovistunikt.hi5.com

viseaza_ma_pt_k_merit gagicu_tau_dulce (2/15/2009 6:17:25 PM): luati cel mai suk baiat bebe_boss_18

Maximilian jmenaru Maximilian jmenaru (2/15/2009 6:35:43 PM): MUUUURIIIIIIIMMMMMM!!!!…. Yahoo se inchide pe 15 februarie 2009!17.00. Ei doresc sa se descotoroseasca de Messenger-ul gratuit. O groaza de oameni au fost deja stersi. Click dreapta pe grupul tau de prieteni din lista de Messenger si click Send Instant Message to all group si trimite acest mesaj tuturor. Fiecare persoana care va primi mesajul, va avea o semnatura si nu va fi sters! Acest mesaj este trimis de presedintele Yahoo Jay Rusell… aici este presedintele Jay Rusell: imi pare rau sa va anuntz ca Yahoo a ajuns la maximum de nr. de persoane. Dak vrei sa pastrezi contul tau gratis tr ………………………………………………………………………………daca nu trimiti mesajul la toti din lista iti va muri mama in 12 nopti eu

TaLeNtAtu´ rRaSfAtAtu´ (2/15/2009 6:38:59 PM): care aveti mel…Florin Salam- Te-as ierta….o vreau si eu pls

 

4 Responses to “I’m back”

  1. leytto Says:

    doamneee ce mass-uri, maximilian are fani multi :))))), si mass-ul ala ca se inchide Yahoo cred ca l-a primit oricine.
    si ala cu maneaua sa se impuste=)))

  2. DPMessenger Says:

    Ce ma bucur ca i-am „dresat” pe astia de la mine incat sa nu mai primesc niciun mass. Cel putin la cei neinteresanti(e), IGNORE direct… mmm cred ca am peste 200 la ignore (mai multi decat lista actuala)

  3. Dorut Says:

    stai linistita ca nu ti-am dus lipsa :))) =)) , toata lumea a uitat de tine ! am crezut si noi ca ai murit , sa scapam de tine ! , haha „glume negre”

  4. ankesanamon Says:

    @Dorut nu mai rade ca de o saptamana m-au ajuns blestemele :)) Am facut pauza de PC din cauza unei migrene.


Lasă un răspuns

