…probleme Gogule ?

Am revenit Martie 29, 2009

Filed under: Diverse — ankesanamon @ 4:24 pm
Tags: , ,

Va salut cu drag si imi cer scuze pentru absenta indelungata. Am fost atat de ocupata si  distrasa… sa mai zic ca m-am reapucat de Travian? :))

Mda… stau cu mana lipita de mouse, cu ochii beliti in monitor si cu un ranjet suspect pe fata. Am o satisfactie enorma de la acest joc.

Evident ca nici aici nu scap de cocalari… am fost trimisa la origini, injurata, amenintata cu „ai mai mari din alianta X”, invitata la cafea si suc, etc.

Daca mai joaca cineva pe speed.ro lasati aici un mesaj… poate ne regasim pe harta.

Anyway.. nu va plictisesc cu ocupatiile mele extracuriculare. Am vrut doar sa va anunt ca m-am intors si ca vom avea material proaspat cat de curand.

See you soon.

 

6 Responses to “Am revenit”

  1. Alex28 Says:

    N-am sa inteleg niciodata de ce jocurile in browser prind asa mult -.-

  2. DPMessenger Says:

    Hai ca te astept cu mare interes, si apropo mi se pare o prostie travianul.😐

  3. Leytto Says:

    bine ai revenit, imi era dor de tine

  4. cristiano1 Says:

    vai,NU travian :)) it’s eevil,and will eat you alive😐

  5. Dizzy88 Says:

    da… mai joaca… si inca unii care au zis ca s-au lasat 8-|

    Dizzy88, co-player CrusH.


Lasă un răspuns

