…probleme Gogule ?

Despre muncitorul roman- PART 1 Martie 30, 2009

Filed under: Diverse,Frustrari zilnice,Profesionisti — ankesanamon @ 6:29 pm
Tags: , , ,

Imi renovez apartamentul.

Cum nu pot sa ridic saci de ciment si sa montez instalatii sanitare am apelat (cu mare strangere de inima) la muncitori.

In general muncitorul ar trebui sa fie un profesionist, care stie ceea ce face, care termina lucrarea si ia un ban. Ori n-am eu noroc, ori nu asa sta treaba.

Pasul 1: Montare usi moderne

Dupa o intarziere de 2 saptamani, apar doi muncitori. Inainte sa se apuce de treaba imi cer o cafeluta, ca ei nu pot munci.  Dupa cafea, 3 tigari, 4 conversatii telefonice si un drum la WC (unde nu au tras apa si au lasat diverse lichide pe podea) s-au apucat de munca.

-Scoatere usi vechi: POC POC. TROSC, Au bagami-as, Ba boule ai daramat instalatia electrica, AU AU. –Timp estimativ: 3 ore

-Pauza –Timp estimativ: 30 minute

-Montare tocuri: POC POC POC POC, AU AU AU, pula mea.  Timp estimativ: 2 ore

-Pauza+WC –Timp estimativ: 30 minute

-Montare usi noi: POC POC, AU AU, pula mea, ba vezi ca e stramba, ba s-a ars bormasina, doamnaaa veniti sa puneti mana sa vedeti ce fina e (Usa… sper). –Timp estimativ: 3 ore 45

La plecare: Am platit 4 milioane montatul+500 de mii la fiecare spaga. Nici multumesc, nici sa stranga din moloz, nici nimic.

Casa arata ca dupa razboi🙂

Dupa o saptamana una dintre usi s-a stricat, a trebuit sparta, si am stat cu un cearceaf in loc timp de o luna (pentru ca domniii n-au binevoit sa revina).

Va urma.

 

One Response to “Despre muncitorul roman- PART 1”

  1. hime Says:

    ce nenorociti , sa-i ”recomanzi” peste tot ca sa se invete minte !


Lasă un răspuns

