…probleme Gogule ?

Uraa!! Aprilie 7, 2009

Filed under: Diverse — ankesanamon @ 11:23 pm

Azi este ziua mea. Implinesc 23 de ani. Sunt tanara si in vigoare :)). Hai sariti cu urarea. Mi-a facut mama tort cu poza. :)) Mai jos poza:

emile

 

17 Responses to “Uraa!!”

  1. Leytto Says:

    La Multi Ani!
    cred ca ti-a placut mananci din Emil :)))

  2. Dorut Says:

    La multi Ani ! sper sa-ti stea in gat, ce a mai ramas din el !😀

  3. Wanda Says:

    @Leytto: Sarumana😀.. inca n-am mancat…dar cred ca plang de mila :)). MI-au pus astia ora postului aiurea… azi 8 e ziua mea. Fac cinste cu o bere virtuala.🙂

  4. DPMessenger Says:

    Cu întârziere dar niciodată nu este prea târziu îţi urez cele mai calde gânduri. LA MULŢI ANI Wanda🙂

    Cât despre blog, când postezi câte ceva e sărbătoare…

  5. Hubba Says:

    La mulţi ani! Reuşit tort!😀

  6. radoi_fan Says:

    si app : LA MULTI ANI!!!

  7. hime Says:

    La multi ani !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mi-ai facut pofta de tort😦

  8. ankesanamon Says:

    Multumesc tuturor pentru urari!! Va iubesc 😀.

  9. La Multi Ani si de la mine!
    Cred k esti o buna bucatareasa, de ti-a facut cu RATATOULLIE.

  10. laurentiu Says:

    La multi ani! Nu mai citisem de mult blogul tau si surpriza:
    Ieri a fost ziua ta. Culmea azi e a mea!
    Sa fii iubita!

  11. ankesanamon Says:

    @laurentiu: La Multi Ani! si multumesc la fel🙂

  12. DPMessenger Says:

    Pe care iubeşti mai mult ? xD

  13. ankesanamon Says:

    @DPMessenger: pe Emile :))

  14. DPMessenger Says:

    Ce sec, credeam că pe mine, mi-ai sfâşiat inimioara :))

  15. ankesanamon Says:

    @DPMessenger: shhh.. nu puteam sa zic de fata cu toata lumea :))

  16. papucel Says:

    La Multi Aaani!!
    noah, m-am trezit si io, mai tarziut ca-i mai dragut.

  17. Dragos Says:

    Iti urez si eu cu intarziere la Multi ani si sa fii happy si sanatoasa;))


Lasă un răspuns

