…probleme Gogule ?

Mut blogul Aprilie 14, 2009

Filed under: Diverse — ankesanamon @ 2:44 am
Tags:

Mut blogul.

Noul domeniu al blogului va fi:  www.ankesanamon.com .

Momentan ma chinui cu php si MySql, urati-mi succes. :))

Cand e gata va anunt. Voi uda cu materiale proaspete.😀

 

5 Responses to “Mut blogul”

  1. hime Says:

    ok , astept noul tau blog !🙂 sa nu uiti sa imi spui cand sa iti schimb linkul🙂 pana atunci il las tot pe asta . sau…? spune-mi tu😉

  2. Wanda Says:

    Momentan ramane asta. Celalalt este in constructie🙂
    Multumesc hime😀

  3. beyondo Says:

    marfa blogul chiar imi place, oricum sectiunea cu discutii messenger prea haioasa…deci am murit de ras…hai sa zicem ca la 15-16-17 ani..dai de mess si …incerci….dar frate…cand am citit ca ala e profesor….jesus =))))))) deci nu mai pot.. more more more pls😀
    asteptam site’ul😀
    c’ya

  4. hime Says:

    cu placere😉

  5. Hubba Says:

    felicitari! o sa schimb link-ul cand termini cu migrarea. btw,ai grija la user-ul mysql cand instalezi wordpress pe domeniul nou. este case-sensitive🙂


Lasă un răspuns

